poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Lniane spodnie

Chyba  nie ma szafy,w której nie znalazłyby się przynajmniej jedne  lniane spodnie. Ja mam ich kilka: żółte, zielone, czerwone, granatowe, białe, brązowe ( trochę się ich nazbierało:-)))   ). Te które  mam na sobie kupiłam kilka sezonów temu na wyprzedaży- niezniszczalne  ( Sisley), do tego  bluzka  w grochy z kokardą  ( Monnari %), bransoletki ( Reserved),torba okulary i buty  pojawiły się we wcześniejszych stylizacjach. Jak widzicie  jest lekko, zwiewnie i pastelowo, no przynajmniej ja tak się czułam :-))). Pozdrowienia.












14 komentarzy:

  1. Uwielbiam lniane spodnie, mam 3 pary i na lato są idealne:)
    Pięknie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odpadam w przedbiegach bo posiadam tylko jedna taką parę - beżową, które zresztą rzadko noszę - to przez kompleks grubych nóg...

    Torebka cudna - całość bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Ja mam żółte, białe, beżowe, jasnoturkusowe, beżowe ze złotym,malinowe oraz kilka par w które tymczasowo się już nie mieszczę:)2 pary muszę sobie podwinąć dopiero bo są z wyprzedaży nowe.Bardzo śliczna bluzka, taka mi się letnio-lekka wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny letni zestaw :)))bluzka śliczna, no i torebka, a ja maniaczka tej części garderoby ..hahh:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice white pants :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta torebka:) A z całością świetnie się komponuje:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. podbijam, torebka przecudna <3 sama bym ja chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,a ja wypatrzyłam u Ciebie świetne spodnie. Pozdrawiam:-)

      Usuń
  8. w mojej nie ma:D lniane spodnie lubię oglądać na kimś, sama się w nich po prostu "nie czuję"...Twój zestaw podoba mi się bardzo!!! fryzurkę też masz świetną:))
    pozdrawia też "Nieco starsza dziewczyna";))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba! :) Zazdroszczę^^

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna torba :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko porśba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))