niedziela, 26 sierpnia 2012

Wakacyjna stylizacja nr 1

Jestem na wakacjach więc jest okazja żeby pokazać się nieco z innej strony :-). Dzisiaj typowo plażowa sceneria. Pogoda dopisuje, więc trzeba to wykorzystać.Wprawdzie z plaży przegoniła  nas ciemna chmura i wiatr ale   jak się okazało były to strachy na lachy. Temperatura obniżyła się  kilka stopni ale to daje nam teraz trochę wytchnienia od ponad 30 stopniowych upałów. Mam na sobie tunikę firmy Papaya i  sandałki - Parfois. Pozdrawiam :-)
















20 komentarzy:

  1. Świetne są takie sukienki na plaży - zobacz moją :)
    Zapraszam: http://poocahontazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci tak wakacyjnie:)cudny kolorek:)uwielbiam takie tuniki, a nad morzem, na wakacjach to wcale się niczym nie przejmuje tylko latam wyrozbierana choć nie mam takiej idealnej figury jak Ty. Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Kochana cudowne fotki, plaża, woda i wiatr zrobiły swoje..ale dzięki temu masz zdjęcia z niesamowitymi efektami :)))ślicznie wyglądasz w tej tuniczce :)))Wypoczywaj więc i ciesz pogodą ...u mnie dzisiaj cały dzień pada, szaro i ponuro ....:(pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za wszystkie komentarze. Przepraszam ze nie odpowiadam indywidualnie ale mam net tylko chwilami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakaci zazdroszczę:) Ja też chcę plaże i morze! A kolorystyka zestawu cudo:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia ! Podoba mi sie kolor plazowej sukienki , sama bym sobie z checia taka sprawila . Moze w nastepnym roku :) Pozdrawiam i milych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  7. Plazowka swietna, lubie takie, bo w samym kostiumie paradowac juz nie potrafie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladasz!!! Wspaniale wakacje...tylko pozazdroscic!
    Pozdrawiam ze Szkocji!!1
    Tez nieco starsza dziewczyna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i zapraszam do odwiedzin:-)

      Usuń
    2. Pewnie, zagladam do Ciebie codziennie :)..ot tak wpadam z kawka :). Nie mam odwagi na wlasny blog stad ' anonimowy'
      Fajnie piszesz, super wygladasz i inspirujesz!!!
      Cieplutko pozdrawiam
      Edyta

      Usuń
    3. Taki komentarz to prawdziwy komplement, dziękuję i życzę odwagi. Prowadzenie bloga to świetna sprawa.:-)

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia a tunika i sandałki cudne ! Tylko pozazdrościć takich wakacji, tym bardziej jak urlop ma się już za sobą a kolejny dopiero za rok ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tych wakacji nie planowałam, tak więc' wszystko się może zdarzyć " :-)

      Usuń
  10. Fajne takie wakacje.
    Zapraszam do siebie, jestem projektantką mody i prowadzę bloga o swojej pasji
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia!Fajna kiecka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))