wtorek, 16 października 2012

Militarny płaszczyk

Dzisiaj prezentuję płaszczyk w militarnym stylu. Czarny, dwurzędowy z pięknie  rzeźbionym guzikami.  Dojrzałam go w sh, założyłam no i  dopieszczona komplementami  właścicielki sklepu kupiłam. Wyszłam  z płaszczykiem nie do końca przekonana  czy dobrze  zrobiłam... Ubrałam do niego legginsy oraz  wcześniej prezentowaną torbę i buty oraz kolejny szalik w kolorze  czerwonym.

Płaszczyk- sh
legginsy- Zara
torba - eBay
buty- Stradivarius 
szalik- nn

Na końcu  posta zapraszam was  do  fajnej knajpki...:-)















Poniżej  fotki miłej, klimatycznej  knajpki. Wspaniała kuchnia śródziemnomorska. 
Jeśli  ktoś  będzie przypadkiem w Rzeszowie , to szczerze polecam:-)

Zdjęcia robiłem iPhonem, więc jakość trochę inna:-)









Zupa  bazyliowa


 Zupa alzacka


Fagottini



Koktajl krewetkowy ( pycha....)





P.S.  To miejsce pokazał mi moja koleżanka Agnieszka. Dzięki....:-))




41 komentarzy:

  1. Czy ja sie moge wprosic na zakupy z toba po sh? Plaszcz fantastyczny jak to dobrze go kupilas Pani miala racje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że zapraszam:-)Za dużo się nie nachodzimy, bo mam tylko dwa ulubione sh, resztę czasu spędzimy na plotkowaniu :-)))

      Usuń
    2. A to koniecznie i przy dobrej kawce. A moze w tej knajpce ze zdjec?:):):):)

      Usuń
  2. Dobrze zrpbiłaś bo płaszczyk świetny a knajpka bardzo klimatyczna, od rana oglądanm u Ciebie takie pyszności i ślinka cieknie, ładne dekorascje jesienne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny płaszczyk, torba i buty. Wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz to zdecydowanie dobry zakup :)
    Podoba mi się knajpka, bardzo lubię takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błaszczyk jest cudowny!! Dobrze zrobiłas że go kupiłaś!! Cały zestaw świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz super, a knajpka świetna, szkoda, że nie mieszkam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nooooooo, jaki płaszczyk.....świetny dodatek w postaci czerwonego szalika...
    A torba - szukam od dawna podobnej. Frędzlowata i bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie chcesz płaszczyka to Ja z chęcią ...Jest BOOOOOSKI i wyglądasz w nim zarąbiście, Pani w sh CI na pewno nie ściemniała...była szczera, ja też jestem !!!!:*Zazdroszczę ....buuu:(Ukradnę, a przy okazji zahaczę o knajpkę :)))Miłego:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkie kurtki i płaszcze w stylu militarnym :]
    Restauracja wygląda nieziemsko, pewnie miło sie tam wypoczywa :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pics! I love your look!
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udany zakup, nie masz się co zastanawiać nad trafnością zakupu, bo to zdecydowanie strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  12. Yummy!
    Great coat.

    NEW OUTFIT_MFW
    http://www.cheapandglamour.com/2012/10/4th-outfit-of-mfwmilitary-green-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupując płaszczyk nie zrobiłaś dobrze ale bardzo dobrze ;)
    Idealnie leży!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja , aż mnie ściska z zazdrości
    Taki SH to skarb, i pani w nim tez!

    Pięknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your sweet comment and follow! I'm following you too now))
    If you want to connect on other social platforms, like twitter, facebook, bloglovin etc - let me know!

       xx
       Tali
       www.Fetishists-Notes.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo fajniutki ten płaszczyk!!! I jakie pychotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze ogolnie panujacy militarny trend nie podbil mego serca, ale zrobil to dopiero twoj plaszczyk! Uwielbiam takie dwurzedowki i jest tak pieknie wyprofilowany!
    Fajnie wyglada ta knajpka, moja siostrzenica mieszka w Rzeszowie, jak bede u niej to sie tam wybierzemy, dzieki za dobry adres, a kuchnia srodziemnomorska - moja ulubiona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki płaszczyk to świetne tło dla wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny look, zdjęcia wnętrza rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bellissimo il cappotto e quante cose buone da mangiare!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny płaszczyk i torebka! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ty szczesciaro..super plaszczyk..ja tez zaczynam przygode z sh..tyle swietnych ubran prezentuja dziewczyny
    stylizacja bardzo fajna torebka i szalik rewelacja
    a dzieki za inf ja wybieram sie do Rzesz..uwielbiam to miasto mojej mlodosci, studiow i dobrej zabawy;-0
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny płaszczyk dwurzędówki mają swój urok, a te kozaczki genialne!
    Zostawiłaś komentarza pod moim Candy, rozumię że wyrażasz chęć udziału w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, oczywiście wszystkie formalności dopełnię wieczorem, teraz nie mogę, bo piszę z Iphone :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko ok, poprostu niektórzy zostawiają komentarz, nie biorąc udziału, ja wtedy nie wiem czy takie osoby brać pod uwagę;))
      pozdrawiam

      Usuń
  25. Stylowo i elegancko :) płaszczyk idealny :) ps. a restauracyjka urocza :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your coat!! So stylish:)

    Kisses, Lucy!

    OdpowiedzUsuń
  27. super torebka i plaszczyk
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))