wtorek, 3 lutego 2015

Beżowe spodnie zimą i latem








Dzisiaj mam  dla Was  dwa zestawy letni i  zimowy. Ich wspólnym  mianownikiem są  beżowe, szerokie spodnie z  mankietami.  Poniżej moje pomysły jak można je "zagospodarować" i zimą i latem. 


Zestaw zimowy:

Kożuszek- Gap
Spodnie- More&More
Buty - Venezia
Beret, rękawiczki, golf- nn
Torebka- Bershka 












Zestaw  letni:

Bluzka- Tiffi
Spodnie  More&More
Torebka- Mohito
Okulary- Parfois












Na koniec z serii "stare zdjęcia"  

 Park Narodowy Krka - Chorwacja 2010







47 komentarzy:

  1. Obie stylizacje piękne, ale ta letnia jest bliższa mojemu sercu...
    Chciałabym, żeby już było lato ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatęskniłam za latem, a u mnie od wczoraj śnieg! Byłam w Krka, piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, że w wydaniu letnim te spodnie podobają mi się o wiele bardziej!
    może kwestia koszuli - ja mam do nich słabość ;)

    ale konkluzja jest jedna - to zdecydowanie "Twój" model jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beż jest na tyle bezpiecznym kolorem, że świetnie prezentuje sie latem i zimą :) Lubię takie uniwersalne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie w wersji letniej jednak lepiej się prezentują. Ja raczej unikam takich spodni w okresie zimowym, ze względów praktycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladnie wygladasz w spodniach o takim kroju.
    obie stylizacje sa swietne à kazdej z nich cos wpadla mi w oko. W pierwszej torebka a w drugiej buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwiedziłaś te piękne miejsca Krka cztery lata szybciej niż ja :) Dziwne było podłoże,ale kąpiel boska!
    Co do spodni,to nie przepadam za tym fasonem,może dlatego,że mi osobiście nie służy,Ty jak zawsze perfekcja :) te ujęcia z zimy szczególnie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze myślałam, że bezowy nie pasuje do siwego. Człowiek sie jednak uczy całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy zestaw dla mnie super. Świetnie zestawiony kolorystycznie, no i....... Twoje włosy są tu wisienką na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. W zimowej i letniej wersji te bezowe spodnie wygladaja swietnie, choc w letniej troche bardziej elegancko:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny zestaw zwłaszcza letni i jakie cudowne zdjęcia! ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje cudowne :) Piękne twoje włosy się komponują z całością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zimowa wersja świetna, ale letnia ach, zaraz przywołuje wspomnienia z wakacji... Rewelacyjnie Ci w takim fasonie spodni.
    No i ostatnie 2 fotki super! Marzenie, by znów przenieść się tam, gdzie ciepełko!
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te spodnie, obie wersje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba:) zapraszam do mnie http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zimowa propozycja bardzo podoba mi się pod względem kolorystycznym - szarość z beżem wygląda przepięknie ! Nie każdemu jest dobrze w takim fasonie spodni, ale na Tobie jak zwykle wszystko leży idealnie :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie w nich wyglądasz! według mnie, właśnie zimą te spodnie wyglądają wspaniale. Naprawdę świetny jest ten zimowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne portki, moja mama takie uwielbia i mówi że to szwedy! Ja jej przytakuję;) I Twoim stylizacjom też. Chociaż osobiście przy takiej pogodzie bałabym się o te portki. Ale przecież nie o względy praktyczne tu chodzi! Powiem tylko że bardzo się wyróżniasz i kolorystycznie i jak chodzi o styl. Na ulicy zwróciłabym na Ciebie uwagę:) Buziaki**

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię taką stonowaną kolorystykę :) Śliczna koszula z drugiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie bardziej podoba mi się letnia wersja - jest lżejsza, jakaś taka zgrabniejsza.
    Ale kożuszek to ja bym taki chciałaaaa....

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękną pogodę!! U nie ani kawałka śniegu! Zestaw bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. W jednym i drugim wydaniu super !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, bardzo fajnie wyglądają na Tobie te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te spodnie bardziej przemawiają do mnie w wersji letniej, fajnie je tam skomponowałaś :) i ta panterkowa kopertówka robi mega wrażenie :D
    Ale kochana, ile u Ciebie jest śniegu aaaaa u mnie wciąż chlapa, ciapa i te sprawy :/
    świetna beretka i kożuszek :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak widać beżowe spodnie to strzał w dziesiątkę :) idealne na każdą porę roku :) ps. w zestawie zimowym kożuszek bardzo mi się podoba...wszędzie takiego szukałam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekstra spodnie, super w nich wyglądasz, a torebunia w wężową skórkę najwspanialsza:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely looks and cute pants! Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ja lubię takie ciepłe kolory. Pasują i w zimie i w lecie. Teraz nie ma zakazanych kolorów. Grażynko bardzo ładnie skomponowałaś dzisiejszy zestaw. Spodnie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. beżowe spodnie są unowersalne i fajne pasują do obu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo,że nie jestem fanką takich spodni to przyznam ,że na tobie prezentują się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz doskonale . Wiesz o tym prawda ?!?!
    Oba wcielenia cudowne . Lubię taka kolorystykę , stylistykę i wogole . Bajecznie .

    OdpowiedzUsuń
  32. Slicznie a zdj z lata az mi sie cieplutko i milo zrobilo jak je zobaczylam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie piękne zimowe zdjęcia :) Oba zestawy świetne i idealnie pasują do twojej urody. Piękna Chorwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oba zestawy bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie zestaw letni idealny! :)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają mi się obie wersje!
    Nie umiem nosić takich spodni i bardzo Ci zazdroszczę, że tak świetnie w nich wyglądasz!:))

    OdpowiedzUsuń
  37. beautiful and perfect pic
    I like your places

    OdpowiedzUsuń
  38. Beże z szarością uwielbiam.
    wyglądasz obłędnie w obu wersjach!

    OdpowiedzUsuń
  39. ładniutko Ci to wyszło, obie wersje fajne!

    OdpowiedzUsuń
  40. Trafiłam na twój blog przypadkowo i bardzo mi się podoba
    oby tak dalej, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. ja bardzo lubię jasne kolory zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bonito pantalón, queda perfecto en los dos looks. Besos

    OdpowiedzUsuń
  43. Super !!! I spodnie, które jak widać świetnie prezentują się i zimą i latem, jak i piękna zimowa sceneria, jestem pod ogromnym wrażeniem tych pięknych zdjęć i Twoich wszystkich stylizacji:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  44. W obu wersjach świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię "przemycać" część letnich ubrań do zimowych stylizacji, spodnie szerokie super, dobra odmiana po tych wszystkich rurkach i przyznaje, że w wersji zimowej podobają mi się jeszcze bardziej...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))