wtorek, 8 sierpnia 2017

Letnia bluzka




Tym razem na wyprzedaży dojrzałam tę bluzkę.  Błękitna w delikatne paseczki z kolorowym haftem. Rękawy wykończone sznurkami z pomponami.  Swoją  drogą, że taki pompon potrafi  człowiekiem zawładnąć ;D.  Bluzka jest szeroka dołem i niezbyt długa dlatego wydało mi się, że najlepiej będzie ją połączyć z wąskim dołem i wyższym stanem. W pierwszej wersji miały to być  białe rurki ale w ostateczności wybrałam jeansową spódnicę.


Bluzka- Stradivarius
Spódnica- Diverse
Buty- TkMaxx
Torebka- nn
Okulary- Ray ban  











41 komentarzy:

  1. Pięknie! Ale śliczna ta bluzeczka! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. A u Ciebie jak zwykle kobieco i trendowo ;-) dodatkowo letnio!
    Piękna ta bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka, uwielbiam piękne hafty i dekolt. Rękawy i długość, tak krótkie, są też słodkie. Długość bluzki umożliwia idealne dopasowanie z spódniczkę, organizowanie piękny i elegancki strój. Kocham swoją spódnicę. Brakuje mi jej rude włosy ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. A jakby ją tak dać jeszcze z białymi dżinsami? - Please....


    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, bo rok temu zachorowałam na sukienkę z pomponami i prawie gorączki dostałam, gdy nie mogłam jej mieć ;) hehe

    super bluzka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka i wyglądasz w niej uroczo :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest urocza. Świetnie wygląda z wąskim dołem. Myślę, że z cygaretkami też byłoby dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest prześliczna. Te kwiateczki to sam urok, a jeszcze pomponiki :) no cudeńko!!! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna bluzka z wielkim potencjałem, do jeansów, białych spodni i krótkich spodenek, zazdraszam i koniec. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. no ladna bluzka
    i Tys w niej ladna

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bluzeczka, popmpony urocze, pięknie się prezentuje do ołówkowej spódnicy
    i naturalnych dodatków :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi oj potrafią zawładnąć;)) I wiesz co jeszcze? Takie kolorowe frędzelki z muliny!!;)) Świetny zestaw, bluzeczka przesłodka<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka jest po prostu cudna:)))świetnie wygląda do tej spódnicy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalna kiecka, a bluzka - poza pomponami, super 😉😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bardzo uroczo i młodzieńczo w tej stylizacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze klasa... a torebka <3 jakby chciała się Pani jej pozbyć, to jestem chętna... Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna bluzka, Tobie w niej świetnie, szkoda, że ja nie mogę takich nosić.
    Wszystko na wielki plus...pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka rzeczywiście bardzo pięknie letnia, a Twoja koncepcja dodatków idealna. Ściskam - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna całość, torebka super! :) z białymi spodniami oczywiście tez będzie super, ale z białymi zawsze jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna spódnica i torebka, nosiłabym namiętnie Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna jest ta bluzka:) cudownie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczka jest fantastyczna, uwielbiam hafty :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba twoja stylizacja, bluzka rewelacyjna :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie w niej wyglądasz Grażynka! Do ołówkowej świetnie!
    Piękna jest:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Juz zapomnialm,ze w slowniku jest slowo BOMBA....przypomnialam sobie o nim w chwili wejscia na Twojego bloga :) Przepiekna stylizacja ,bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódnica ołówkowa jest świetnym wyborem. Do tej bluzki idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz Grażynko! Bluzeczka jest piękna i też mam słabość do pomponów, więc w pełni rozumiem, że Cię zachwyciły;). Pozdrawiam cieplutko, Renata

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz! Śliczna ta bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautifully you look graffiti! The blouse is beautiful and I also have a weakness for pomponów, so I fully understand that they delighted you;). I greet you warmly, renata.

    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialna stylizacja! Kolorystyka dosyć jednostajna, ale łączenie dopasowanej spódnicy z dosyć obszerną górą - zwróciło moją uwagę i sprawiło, że absolutnie się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam bluzki "carmen" ale raczej opuszczone na ramiona wtedy świecą całym swoim blaskiem :)))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Z białymi spodniami, tez na pewno byłoby uroczo. Śliczna, bardzo kobieca bluzeczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))